Fodboldlinjen morgentræning SKB

Tilmeld dig eller via

Tilmelding til sæson 2023/2024

Se video fra holdet her:

Velkommen til Fodboldlinjen.dk, hvor vi arbejder med individuelle fodboldfærdigheder for både drenge og piger på 5.-9. årgang).

Vi arbejder med at inspirere, motivere og udvikle fodboldspillere - både for bredde- og eliteudøveren.

Fodboldlinjen.dk er et tilbud om morgentræning, både indendørs og udendørs, hvor du indleder dagen med fysisk, taktisk og teknisk træning og fortsætter skoledagen på egen skole.

Programmet er som følger:

FODBOLD PÅ KUNSTGRÆS

Start:   onsdag d. 23. august kl. 6.15-7.45

Slut:     onsdag d. 19. juni kl. 6.15-7.45

Mødested: Kunstgræsbanerne v/Fælleden, Frueringvej 5, 8660 Skanderborg

Beklædning: fodboldstøvler og lange strømper

Vi arbejder udendørs med: Positionstræning, 1v1 Offensivt, 1v1 Defensivt, Atletisk (Fysisk), med at kontrollere kampen med bolden samt masser af afslutninger (Tid/ Rum).

Kunsten er at styrke din fodboldfaglighed, uanset dit niveau, således det kan styrke din spilforståelse og din taktiske og tekniske kunnen, som du kan overføre til banen i den klub du normalt spiller i.

Bemærk omkring midt november flytter vi indendørs og begynder på:

FUTSAL

Mødested: FælledHallen sal 3, Frueringvej 5, 8660 Skanderborg

Beklædning: Indendørs sko

Fodbolddisciplinen futsal er det perfekte supplement til almindelig fodboldtræning. Teknikkerne fra futsal kan nemlig overføres direkte til dit fodboldspil på græs.

Tempo, intensitet og fokus på tekniske og individuelle færdigheder. Sådan kan det sydamerikanske indendørs spil futsal beskrives kort. Ingen bander, bare masser af boldberøringer.

Når du spiller futsal går det stærkt, og der er altid masser af action. Der spilles indendørs på mindre plads, og spillet er både sjovt og udfordrende - og gevinsten er stor, uanset dit tekniske niveau.

Vi afslutter futsall og begynder på udendørssæsonen igen ca. 1.3.2024.

5. KLASSER

Det er muligt for elever fra 5. klasse at tilmelde sig Fodboldlinjen.

PROFILTØJ

Fodboldlinjen.dk er en pakkeløsning, hvor du udover morgentræning i Futsal og på kunstgræsbanen, modtager en profiltøjpakke til din træning. Pakken indeholder en tracktop med navn på ryg.

Det er muligt at bestille profiltøj i tidsrummet 14 dage efter din start på fodboldlinjen. Herefter vil det ikke længere være muligt at bestille.

Har du spørgsmål, så kontakt træner og projektleder på fodboldlinjen.dk  - Rasmus Skibsted på Tlf. 71787707

Mail: Rasmus.Skibsted.Sorensen@skanderborg.dk

Dine spørgsmål kan også rettes til:

Afdelingsleder Frank Oxholm Jensen på tlf. 29382361

Mail: frank.oxholm.jensen@skanderborg.dk

Sådan gør du:

Tilmeld dig fodboldlinjen.dk her på siden.

Log ind med dit uni-login og foretag tilmelding og samtidig betaling.

Når betaling er foretaget, send venligst en mail til frank.oxholm.jensen@skanderborg.dk med angivelse af dit fulde navn, din tøjstørrelse samt det navn du ønsker trykt på ryggen af din tracktop.

Træningstøjet vil blive leveret ca. 14 dage efter din bestilling. Bemærk at det kun er muligt at bestille profiltøj i op til 14 dage efter din start på fodboldlinjen.dk.

NB! Holdet går på juleferie med sidste træning d. 6.12

Undervisningssted: Skanderborg Fælled
Mødested: : Skanderborg Fælled, Kunstgræsbanerne
Tidsrum: Ons. 06:15-07:45
Startdato: 23.08.2023
Slutdato: 19.06.2024
38 Undervisningsgange: 38 gange
Aldersgruppe: 5. kl.-9. kl.
Pris: 250,00 DKK
Klik her for betalingsbetingelser
Tilmelding fra: 15.06.2023 kl. 17:00
Tilmeldingsstatus: Åbent for tilmelding